مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: محدودیت‌های ورود به بوستان‌ها از روز 12 الی 15 فروردین اتفاق خواهد افتاد ولی برخی بوستان‌ها به علت ورودی‌های مختلف امکان بسته شدن کامل ندارند.
کد خبر: ۸۳۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 28 March 2020

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به تصمیمات برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهری به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: این تصمیم برای جلوگیری از تجمعات و حفظ سلامتی شهروندان گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه 12 بوستان به صورت کامل در شهر قم تعطیل‌شده است، ابراز کرد:360 پارک در شهر وجود داشته که اکثراً محلی هستند و بیش از 300 بنر اطلاع‌رسانی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر قم برای جلوگیری از حضور و تجمع مردم نصب‌شده است و بوستان‌های بزرگی که امکان بسته شدن داشته تعطیل کامل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: محدودیت‌های ورود به بوستان‌ها از روز 12 الی 15 فروردین اتفاق خواهد افتاد ولی برخی بوستان‌ها به علت ورودی‌های مختلف امکان بسته شدن کامل ندارند که با همکاری نیروهای تخلفات شهری و نیروی انتظامی از ورود شهروندان جلوگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه محدودیت در پارکینگ‌های پارک‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تعطیلات چند روزه همراه با روز طبیعت نگران حضور مردم در بوستان‌ها و پارک‌ها هستیم ولی مردم باید بدانند اعمال این تصمیم سخت بوده ولی فقط برای حفظ سلامتی مردم انجام می‌شود.

جوادیان خاطرنشان کرد: اینکه تاب‌آوری مردم به‌واسطه در خانه ماندن کاهش‌یافته امری حقیقی است ولی اعمال این محدودیت‌ها تنها به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان است و جلوگیری از فراگیری بیشتر بیماری کروناست.

وی با اشاره به اجرای طرح کاشانه به‌منظور افزایش فضاهای سبز در مجتمع‌های مسکونی شهر قم اضافه کرد: این طرح با استقبال بالای مردم روبرو شده که دو هزار درخواست در این زمینه شده است که توسط پیمانکاران در حال انجام بوده و در حال حاضر 2500 درخت و 1500 درختچه در مجتمع‌های مسکونی قم کاشته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار