مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت:آسمان قم در اعیاد شعبانیه در مکان‌های مختلف نورافشانی می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 28 March 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم برای عدم حضور در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر در روز طبیعت اظهار داشت: مقرر شده در این زمینه هلال‌احمر به کمک شهرداری به‌منظور اطلاع‌رسانی عمومی ورود کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه باید اقداماتی برای ترویج در خانه ماندن و افزایش تاب‌آوری مردم تا قبل از روز طبیعت صورت پذیرد، ابراز کرد: آسمان قم در اعیاد شعبانیه در مکان‌های مختلف نورافشانی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی عدم حضور مردم با همکاری هلال‌احمر، صداوسیما و رسانه‌ها صورت خواهد پذیرفت، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که می‌توان صورت دارد انجام مولودی‌خوانی و سخنرانی از بلندگوهای مساجد است.

کلانترزاده با اشاره به لزوم تقویت برنامه‌های جمعی برای در خانه ماندن مردم و سرگرم شدن آنان یادآور شد: برای کنترل ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌ها می‌توان در کنار همکاری نیروی انتظامی از نیروهای جهادی و بسیج نیز در این زمینه کمک گرفت و با آرامش و تشویق مردم را به بازگشت به خانه‌ها هدایت کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار