رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه ساماندهی نیروهای پرتوان مردمی بسیار مهم و راهگشا است گفت: قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) به خوبی به این مهم پرداخته و مشارکت و کمک‌های مردمی ملت بزرگ ایران به گونه‌ای است که زبانزد جهانیان شده است.
کد خبر: ۸۳۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۲ 05 April 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر با حضور در مجتمع نور قم، از فعالیت قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) که در راستای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شده است، بازدید و از تلاش‌ها و زحمات آنها قدردانی کرد.

وی گفت: راه اندازی این قرارگاه فکر و ایده بسیار خوبی بوده و باید توجه شود که در شرایط بحران، حکومت‌ها به تنهایی نمی‌توانند امور را پیش ببرند و باید از ظرفیت‌های سازمان های مردم نهاد در جهت استفاده بهینه از پتانسیل‌های مردمی بهره گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: ساماندهی این نیروهای پرتوان مردمی بسیار مهم و راهگشا است که این قرارگاه به خوبی به این مهم پرداخته و مشارکت و کمک‌های مردمی ملت بزرگ ایران به گونه‌ای است که زبانزد جهانیان شده است.

دکتر علیرضا زاکانی منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: قرارگاه با همه توان در خدمت دانشگاه علوم پزشکی قم است و تلاش خواهیم کرد تا در راستای رفع مشکلات مردم در کنار شما باشیم.

وی تاکید کرد: در قرارگاه مردمی بسته‌های خدماتی از جمله بهداشتی، معیشتی، اوقات فراغت توانمند سازی و راه اندازی مشاغل خانگی تعریف شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار