هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم
افزایش ۴۰ درصدی مراجعه افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت گذشته نگران کننده بوده و از همشهریان تقاضا می‌کنیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تجمع خودداری کنند. در حال حاضر ۱۶۰ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری بوده که ۵۰ نفر آنها بدحال هستند.
کد خبر: ۸۴۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۲ 12 May 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به بیست و دوم اردیبهشت ماه، ۷۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته ، ۱۹ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۰ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری بوده که ۵۰ نفر آنها بدحال هستند، یادآور شد: شاهد این هستیم که با وجود هشدارهای مکرر، متاسفانه همچنان مهمانی‌های بعد از افطار و تجمع مردم در مراکز اغذیه فروشی، نانوایی‌ها، بستنی فروشی‌ها و عدم توجه به فاصله گذاری اجتماعی زیاد است و ممکن است بار دیگر وضعیت استان را به حالت قرمز برگرداند.

قدیر گفت: افزایش ۴۰ درصدی مراجعه افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت گذشته نگران کننده بوده و از همشهریان تقاضا می‌کنیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تجمع خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار