جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۹ دستگاه خودرو پراید احتکار شده به ارزش ۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال در قم و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. پرونده تشکیل‌شده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد و هم‌اکنون در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۸۴۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹ 13 May 2020

محتکر پراید در قم دستگیر شد

به گزارش تابناک قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت‌وگویی اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار خودرو در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی استان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی مرجع قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی استان برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروها مدت طولانی پس از تولید به این محل منتقل و به مسئول پارکینگ سپرده‌شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه برای جلوگیری از سوءاستفاده و جابجایی؛ خودروها برابر دستور مقام قضایی به پارکینگ طرف قرارداد ناجا منتقل و نسبت به شناسایی مالکان خودرو از طریق استعلام از بانک‌های اطلاعاتی اقدام و مشخص شد نشانی اغلب مالک‌های خودرو یکسان اما مشخصات هویتی آن‌ها متفاوت است.

اسماعیلی افزود: با تحقیق از افرادی که خودرو به نام آن‌ها ثبت‌شده بود، خریدار اصلی خودرو شناسایی و نامبرده پس از حضور در پلیس آگاهی، مسئولیت نگهداری و مالکیت تمام خودروهای توقیفی را پذیرفت و اذعان کرد، خودروها را اوایل دی‌ماه ۱۳۹۸ از نمایندگی تحویل گرفته و به پارکینگ منتقل کرده است.

وی گفت: درنهایت پرونده تشکیل‌شده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد و هم‌اکنون در حال رسیدگی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار