معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم گفت: ارزیابی توسعه دولت الکترونیک در استان، قبل و پس از کرونا انجام می‌شود و زیرساخت‌های خوبی در این زمینه در استان قم داریم.
کد خبر: ۸۵۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶ 14 May 2020

به گزارش تابناک قم، محمد رضا گروسی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در استان اظهار کرد: 80 درصد از دستگاه‌های استان قم، پروتکل‌های این طرح را رعایت می‌کنند، در بازدیدهایی که انجام دادیم، تذکرات لازم را به این دستگاه‌ها دادیم و بخشی از مشکلات ناشی از عدم رعایت فاصله توسط مردم در ادارات است.

وی ادامه داد: سه دستگاه برتر در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در استان قم، شرکت گاز، بانک صادرات و تربیت بدنی هستند و این دستگاه‌ها به عنوان دستگاه‌های برتر مورد تقدیر استانداری قرار می‌گیرند و در صدا و سیما معرفی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم افزود: جلسات برای توسعه هوشمند سازی دولت به صورت مستمر در استان برگزار می‌شود و به دنبال این هستیم که بسترسازی برای ارائه خدمات غیرحضوری توسط ادارات استان قم را ایجاد کنیم، این مساله در زمان کنونی با توجه به شیوع کرونا ضروری است.

گروسی بازدیدها از دستگاه‌های اجرایی استان قم را به صورت سرزده دانست و تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های نظارتی دیگر به دنبال ادامه این بازرسی‌ها از دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی توسعه دولت الکترونیک در استان قم، قبل و پس از کرونا انجام می‌شود، زیرساخت‌های خوبی در این زمینه در استان داریم، البته گاهی دستگاه‌های استان در زمینه تجهیزات مشکل دارند که به دنبال حل این مشکل هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار