روسای ۲ هیات ورزشی استان قم پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست از مسئولیت خود استعفا کردند.
کد خبر: ۸۵۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۶ 14 May 2020

به گزارش تابناک قم، در حالی که ۴۷ هیات ورزشی در استان قم فعال هستند و طبق گفته مسئول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار است امسال مجمع انتخابات ۱۱ هیات ورزشی برای تعیین روسای جدید آن‌ها برگزار شود، اما ظاهرا این مجامع انتخاباتی با توجه به استعفای قدرت‌الله باقری از ریاست هیات تیراندازی با کمان استان قم و رضا رحیمی از ریاست هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم بیشتر خواهد شد.

باقری: دلیل این استعفا مشغله کاری من است

خبرنگار ایرنا ابتدا موضوع استعفای قدرت‌الله باقری از هیات تیراندازی با کمان استان قم را پیگیر شد؛ وی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: دلیل این استعفا مشغله کاری من است و در سال گذشته هم این موضوع را مطرح کردم که موافقت نشده بود.

وی ادامه داد: با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان داشتم، با استعفای من موافقت شد و امیدوارم کسی که مسئولیت هیات را در دست می‌گیرد فرصت و تخصص خدمت به این رشته ورزشی را داشته باشد.

کناره‌گیری رحیمی به دلیل حجم بالای کار در شهرداری

راجع به استعفای رضا رحیمی از هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم، دبیر این هیأت ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت: باید از زحمات و تلاش‌های رضا رحیمی در سال‌های حضور در این هیأت قدردانی کنیم، زیرا یک مدیر سلامت، پیگیر و پرتلاش بود که برای تحقق اهداف این هیأت زحمات زیادی متحمل شد، اما ایشان به واسطه مسئولیت مدیریت شهرداری منطقه دو قم و به دلیل حجم بالای کار از مسئولیت ریاست هیات کناره‌گیری کرد.

جلال سعادتمند افزود: در دوران حضور رحیمی شاهد تجهیز امکانات ورزش روستایی در بخش‌های تابعه قم بودیم، همچنین خانه ورزش روستایی که در تمام بخش‌ها فعال است در این سال‌ها رونق خوبی گرفت، اعزام‌های مختلفی به مسابقات کشوری داشتیم که با نتایج خوبی برای ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم همراه بود.

وی یادآور شد: برگزاری جشنواره‌ بازی‌های بومی محلی در روستاها و بخش‌های تابعه قم رونق گرفت و همایش‌های مختلفی برای توسعه ورزش روستایی برگزار کردیم، حضور در مسابقات کشوری جام خوشه‌چین پیش از شیوع کرونا با درخشش ورزشکاران روستایی قم و کسب عناوین مختلف همراه بود.

دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم راجع به جانشین رحیمی در این هیات ورزشی گفت: پس از قبول استعفای رحیمی، به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان قم و با ابلاغ رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی به‌زودی یک نفر به‌عنوان سرپرست هیات معرفی می‌شود تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات هیات به‌منظور تعیین رئیس جدید را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است: دوره ریاست قدرت‌الله باقری در هیات تیراندازی با کمان استان قم و رضا رحیمی در هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم تا سال ۱۴۰۱ اعتبار داشت و با برگزاری مجمع انتخابات، روسای جدید این دو هیات ورزشی مشخص خواهند شد. ر.ج/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار