پیشکسوت فوتبال قم با انتقاد از عملکرد سال‌های اخیر هیأت فوتبال قم گفت: آقایان در هیئت فوتبال دچار خودشیفتگی شدند و از ناکارآمدی خود احساس رضایت می‌کنند و اصرار برماندن دارند.
کد خبر: ۸۵۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۹ 14 May 2020

به گزارش تابناک قم، سیدعلی میرمهدی چهره ارزشمند و ماندگار پیشکسوت فوتبال در آستانه برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال اظهار کرد: آقایان در هیئت فوتبال دچار خودشیفتگی شدند و از ناکارآمدی خود احساس رضایت می‌کنند و اصرار برماندن دارند و فکر می‌کنند که فقط خودشان راست می‌گویند و بقیه دشمن آنها هستند.

وی بیان کرد: اگر کسی از عملکرد هیئت فوتبال انتقاد می‌کند این انتقاد از سر دلسوزی است و نه از سر دشمنی و خصومت و اگر حرفی زده می شود فقط به خاطر کمک به فوتبال قم است.

کاپیتان اسبق تیم منتخب قم درباره برگزاری مجمع فوق العاده گفت: برگزاری این مجمع در سرنوشت فوتبال قم بسیار حساس و تاثیرگذار است و من از صاحبان رای می‌خواهم که در رای دادن خدا و وجدان را در نظر داشته باشند.

وی یادآور شد: رای دهندگان باید حساسیت و ارزش رای خود را بدانند و بدانند با یک رای دادن نادرست می‌توانند در سرنوشت فوتبالیست‌های این شهر دخیل باشند و فردا باید در محضر خدا پاسخگوی رای خود باشند و این را در نظر داشته باشند که جوانان و اهالی فوتبال شهر چشم امید شان به این مجمع است.

سر استعداد یاب فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به امید اینکه روزهای تلخ چندین ساله اخیر بر طرف شود و روزهای خوبی برای فوتبال قم رقم بخورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار