توسط آستان ‌قدس رضوی در قم برگزار شد
همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات با حضور آیت‌الله سعیدی و توسط آستان قدس‌رضوی در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۰ 14 May 2020

به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از مدافعان‌سلامت و پرچمداران‌مواسات با حضور مسئولان استانی، قرارگاه‌کریمه و فعالان در طرح مواسات و خیرین در مصلی برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه‌ قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علیرضا تکیه‌ای رئیس سازمان مرکزی اعتکاف، بهرام سرمست استاندار قم، سید‌موسی حسینی‌کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم، حجت‌الاسلام سیدباقر تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در استان قم و اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم شاعران آئینی شعر‌خوانی کردند و همچنین مسئول قرارگاه کریمه اهل‌بیت(س) درباره اقدامات صورت گرفته در کمک رسانی به نیازمندان به ارائه گزارش پرداخت.

محمود پارچه‌باف دبیر قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) در این مراسم با بیان این که پس از شیوع کرونا برکات خوبی در قم به واسطه کمک خیرین صورت گرفت، اظهار داشت: همه خیرین و همه گروه‌های فعال جهادی اعم از حوزه و دانشگاه و مردم خوب درخشیدند.

وی افزود: انصاف این است که این رزمایش و کمک مؤمنانه و مواسات خیلی عالی بود و مردم ایران به تعبیر رهبری معظم انقلاب در امتحانی که داشتند، سربلند بیرون آمدند.

دبیر قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) بیان کرد: ما نیز به‌همراه دوستان خیر به‌صورت فعال در حال خدمت‌رسانی به مردمی که در این راستا آسیب دیده‌اند هستیم و با توجه به صحت‌سنجی و بیش از 40 روز جمع‌آوری اطلاعات، تعداد 20 هزار خانواری که در این راستا آسیب دیده‌اند و از هیچ نهادی تأمین نشده‌اند را شناسایی کرده‌ایم‌.

‌پارچه باف عنوان کرد: هم اکنون مشغول ساخت و ساز در استان لرستان برای ساخت منازلی که تعهد کرده بودیم، هستیم که امیدواریم تا اواسط تیر ماه بقیه منازل تکمیل شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

مظفری مسئول کمیته پزشکان متخصص قرارگاه کریمه اهل بیت(ع) نیز در این مراسم با بیان این که بدون همراهی طلاب و گروه های جهادی، غلبه بر کرونا ممکن نبود، گفت: چیزی که بنده در این دو سه ماهه از کادر درمانی و فعالیت های جهادی و خدماتی، دیدم در عمرم ندیده بودم.

وی با اشاره به خدمات گسترده کادر درمانی و بهداشتی در جهت مقابله با کرونا بیان کرد: کاری کادر درمان انجام داد حقیقتا یک فعالیت جهادی بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار