مدیر موکب اهالی قم المقدسه خبرداد؛
پارچه باف از اعطای کارت هدیه پانصدهزار تومانی به ۱۱۵۰۰ آسیب دیده از کرونا به همت خیرین استان قم خبرداد و گفت: ما هم اکنون سه میلیارد تومان کسری بودجه داریم که اطمینان داریم مردم کمک کرده و این مشکل نیز حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۴ 14 May 2020

به گزارش تابناک قم، محمود پارچه باف در همایش «تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی» که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان این که پس از شیوع کرونا برکات خوبی در قم به واسطه کمک خیرین صورت گرفت، اظهار داشت: همه خیرین و همه گروه های فعال جهادی اعم از حوزه و دانشگاه و مردم خوب درخشیدند.

مدیر موکب اهالی قم المقدسه اضافه کرد: انصاف این است که این رزمایش و کمک مؤمنانه و مواسات خیلی عالی بود و مردم ایران به تعبیر رهبری معظم انقلاب در امتحانی که داشتند، سربلند بیرون آمدند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: ما نیز به همراه دوستان خیر به صورت فعال در حال خدمت رسانی به مردمی که در این راستا آسیب دیده اند هستیم و با توجه به صحت سنجی و بیش از چهل روز جمع آوری اطلاعات، تعداد 20 هزار خانواری که در این راستا آسیب دیده اند و از هیچ نهادی تأمین نشده اند را شناسایی کرده ایم و عزیزان یا توسط کارت هدیه به مبلغ 500 هزار تومان و یا توسط بانکی واریز بانکی در حدی تأمین شده اند.

پارچه باف یادآور شد: این کارت هدیه 500 هزار تومنی به بالغ بر 11 هزار و 500 نفر پرداخت شده و مابقی نیز در دست اقدام است که البته ناگفته نماند حدودا مبلغ 3 میلیارد تومان کسری بودجه داریم ولی اطمنینان داریم که خداوند کمک کرده و این مبلغ نیز تأمین می‌ شود.

وی با تأکید بر این که اگر کار با نیت خیر انجام شود یقینا خداوند کمک کرده و برکات خود را بر آن جامعه نازل می‌ کند، یادآور شد: هم اکنون می‌ بینید طبق آماری که به دست آوردیم بیش از 120 هزار بسته معیشیتی از گروه های مختلف در شهر قم توزیع شده و امیدواریم خداوند عنایت کند هرچه زودتر این ویروس از کشورهای اسلامی از جمله ایران برود و همه مشغول کارهای عادی خودشان بشوند.

مدیر موکب اهالی قم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در این زمان حرکات زیبایی را مشاهده می کنیم و حتی افرادی که از وضعیت معیشتی متوسطی برخوردار هستند به کمک آمده است و این حرکت در بین مردم زیبا جلوه داده شده است، ما از مبلغ هزار تومن تا کمک های میلیاردی را شاهد بودیم چراکه مردم به این کمک ها اعتقاد دارند و کمک به هم نوع خودشان را یک فریضه می‌ دانند.

وی عنوان کرد: ما همچنین هم اکنون مشغول ساخت و ساز در استان لرستان برای ساخت منازلی که تعهد کرده بودیم، هستیم که امیدواریم تا اواسط تیر ماه بقیه منازل تکمیل شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

پارچه باف با تأکید بر این که این همدلی و مودت سرمنشأ از سیره اهل بیت(ع) دارد، خاطرنشان ساخت: همانطور که اهل بیت(ع) در رابطه با خدمت به ضعفا این طور عمل می‌ کردند ما نیز چون خود را شیعه و پیرو و محب آنها می دانیم، باید همین راه و همین اخلاقیات را داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار