مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم با بیان اینکه همه موارد برای بازگشایی سینماها و اماکن فرهنگی در پروتکل‌های بهداشتی نوشته‌ شده است، گفت: هنوز تصمیمی برای بازگشایی سینماها و بسیاری از اماکن فرهنگی وابسته به وزارت ارشاد گرفته نشده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم، سید‌موسی حسینی‌کاشانی، با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی سینماها و مراکز فرهنگی وابسته به اداره ‌فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: پروتکل‌های بازگشایی این اماکن آماده است و منتظر تصمیمات در ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از این مجموعه در قم تعطیل‌شده‌اند و متناسب با پروتکل‌هایی، پیشنهاد شده توسط مجموعه‌های صنفی اگر فضا آماده شود برای اینکه بتوانند سینما فعالیت خود را دنبال کنند متناسب با آن پروتکل کار خود را ادامه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه همه موارد برای بازگشایی سینماها و اماکن فرهنگی در دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی نوشته‌شده است، تصریح گرد: هنوز تصمیمی برای بازگشایی سینماها و بسیاری از اماکن فرهنگی وابسته به وزارت ارشاد گرفته نشده است.

وی با تأکید بر اینکه چه زمانی و چه استان‌هایی می‌توانند فعالیت‌های خود را با رعایت پروتکل‌ها از سر بگیرند دسته‌بندی شده‌اند، یادآور شد: در این دسته‌بندی استان‌ها به سه دسته تقسیم شدند و منتظر ابلاغ رسمی هستیم، آمادگی لازم در سینماها و مجموعه‌ها وجود داشته و همه در سامانه ثبت‌نام کرده و منتظر هستند.

حسینی کاشانی در ادامه به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در ایام ماه مبارک رمضان و متناسب با شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: تلاش شده با توجه به شیوع این بیماری برنامه‌ریزی‌ها بر اساس شرایط فعلی باشد و بیشتر در فضای مجازی صورت گیرد تا از هرگونه تجمعی خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای با حضور و تلاش هنرمندان متناسب با این حال و هوا در فضای مجازی شاهد پخش آن هستیم که با استقبال مناسبی توسط مردم روبرو شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار