نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای علت تاخیر بیان دقیق و شفاف آمار مربوط به جانباختگان حوادث آبان ماه سال گذشته را تشریح کرد. دوستانی که در فضای مجازی به فضاسازی منفی پرداخته اند، امکان ارتباط حضوری و یا تلفنی با اینجانب را داشتند، ای‌ کاش قبل از ذهنیت‌سازی برای مردم، علت را از اینجانب جویا می‌شدند.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸ 07 June 2020

به گزارش تابناک قم، متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری به این شرح است:

با سلام و تحیت و تحسین دغدغه و حساسیت عزیزان درخصوص اعلام آمار جانباختگان حوادث آبان 98 نکات ذیل قابل توجه است:

1. به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، وعده کرده بودم که موضوع را پیگیری و نتیجه را به عرض مردم شریف خواهم رسانید، لذا باتوجه به اتمام مدت مجلس دهم باید نتیجه اعلام می‌گردید.

2.علت اعلام دیرهنگام، طولانی شدن مراحل آماده شدن نتایج، به دلیل درگیر بودن دستگاه‌های ذیربط با موضوعاتی مانند انتخابات مجلس، کرونا و غیره بوده است.

3.اینجانب از ابتدای حادثه هم، با اعتقاد در جلسات متعدد مانند شورای امنیت کشور تاکید داشته‌ام که آمار و اطلاعات دقیق باید به اطلاع مردم شریف به عنوان صاحبان کشور و انقلاب برسد، تا آمارهای دروغین و ساختگی توسط دشمنان، ذهن و روان جامعه را پریشان نسازد.

4.اجلاس حقوق بشر سازمان ملل در اواخر خرداد ماه (اگر به خاطر کرونا لغو نشود) برگزار می‌گردد و دشمنان ملت در تلاشند که آمارهای ساختگی و دروغین نجومی مانند ۱۵۰۰ و تا ۱۰۰۰۰ را مبنای جَوسازی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار دهند و اتفاقا در همین مقطع زمانی لازم بود که با اعلام آمار واقعی، توطئه از پیش طراحی شده آنان خنثی گردد.

5.دوستانی که در فضای مجازی به فضاسازی منفی پرداخته اند، امکان ارتباط حضوری و یا تلفنی با اینجانب را داشتند، ای‌ کاش قبل از ذهنیت‌سازی برای مردم، علت را از اینجانب جویا می‌شدند.

6.کسانی هم که امروز مثل خانم فائزه هاشمی از طریق مصاحبه با رسانه‌های بیگانه در این آمار تشکیک و با خوش رقصی در صدد تطهیر و تبرئه محور نظام سلطه و عامل همه‌ گرفتاری‌ها، مصائب و مشکلات مردم ایران، یعنی هئیت حاکمه آمریکا و ترامپ برآمده‌اند، از اعلام چنین حقایقی خوشنود نیستند، بلکه بتوانند همچنان بر تنور آمارهای دروغین نجومی بدمند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار