در شهرستان‌هایی که وضعیت زرد دارند نماز جمعه از ابتدای تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد. در قم وضعیت نسبتاً آرامی داریم، بازگشایی مکان‌های تجمع با افزایش حضور زائرین می‌تواند کار را سخت کند که این مسئله توجه ویژه متولیان اماکن مذهبی و مسئولان بهداشت و درمان را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۲ 07 June 2020

به گزارش تابناک قم، استاندار قم با بیان اینکه در قم وضعیت نسبتاً آرامی داریم، گفت: در شهرستان‌هایی که وضعیت زرد دارند نماز جمعه از ابتدای تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهوری، طی سخنانی پیشرفت‌های کشور به لحاظ علمی و تجهیزات حوزه پزشکی را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: به لحاظ علمی در رتبه‌ی 15 بین‌المللی و در منطقه وجهان اسلام رتبه‌ی نخست را کسب کرده‌ایم.

استاندار قم با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: کلاس‌های آموزش قرآن کریم از هفته آینده آغاز به کار می‌کنند، همچنین مهدهای کودک و آموزشگاه‌های زبان و مهارتی از 24 خردادماه بازگشایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه فعالیت تورهای مسافرتی داخلی از 24 خردادماه از سر گرفته خواهد شد، افزود: همچنین در شهرستان‌هایی که وضعیت زرد دارند نماز جمعه از ابتدای تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

سرمست با بیان نامشخص بودن پایان دوره شیوع کرونا ابراز کرد: مردم بایستی خود را برای زیستن در چنین شرایطی تطبیق دهند.

استاندار قم با بیان اینکه در قم وضعیت نسبتاً آرامی داریم، خاطرنشان کرد: بازگشایی مکان‌های تجمع با افزایش حضور زائرین می‌تواند کار را سخت کند که این مسئله توجه ویژه متولیان اماکن مذهبی و مسئولان بهداشت و درمان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه بی‌دقتی می‌تواند به شیوع مجدد ویروس کرونا منجر شود، تصریح کرد: از شهروندان قمی می‌خواهیم همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

به گفته استاندار قم سینماها و مراکز هنری از ابتدای فصل تابستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیت 50 درصدی آغاز به کار خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار