رئیس صنف میوه فروشان قم گفت: در حال حاضر ما با کمبود محصولات در بازار میوه‌تره‌بار مواجه نیستیم و قیمت‌های فعلی فروخواهد نشست.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹ 12 June 2020

به گزارش تابناک قم، عباس موحدی در خصوص قیمت‌های نجومی میوه‌ در بازار تره بار قم، بیان کرد: خوشبختانه ما در قم کمبود میوه و تره‌بار نداریم و به نظر من قیمت‌ها نیز مناسب و در حد معمول است.

وی افزود: گرانی میوه‌های بهاری همچون قیسی و گیلاس به دلیل کمبود عرضه و افزایش تقاضا در بازار است، در حال حاضر قیمت قیسی کیلویی ۳۵هزار تومان و گیلاس کیلویی ۴۰هزار تومان است اما در روزهای آتی این افزایش قیمت شکسته خواهد شد.

موحدی با اشاره به اینکه قیسی و گیلاس میوه‌های نوبرانه بهار است ادامه داد: در واقع این میوه‌های بهاری از مشهد و بجنورد وارد می‌شود و استان قم هنوز برداشت محصولات بهاری خود را آغاز نکرده است، به همین دلیل با افزایش عرضه این محصولات قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان گفت: اکنون در بازار قیمت هندوانه و لیمو ترش و خیار گلخانه‌ای موجود در میدان میوه‌تره‌بار با وجود نرخ تصاعدی آن‌ها در روزهای گذشته، به نرخ عادی و معمول خود بازگشتند و ازین رو از جهت گرانی میوه‌های بهاری جای نگرانی نخواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار