قهرمان سابق کاراته جهان گفت: عدم توجه به پیشکسوتان و بی‌انگیزه کردن جوانان و ناامیدی نسبت به آینده کاراته به دلیل سومدیریت، کاراته را دچار کم‌فروغی کرده است.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳ 21 June 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی عموزاده در نشست خبری باموضوع «نقد و بررسی مدیریت و حاشیه های ورزش کاراته استان قم» با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان جهان و آسیا از استان قم، با اشاره به سوابق خود در کاراته اظهار کرد: عمر ورزشی و قهرمانی کوتاه است و مدیران و مسوولان فدراسیون کاراته زمانی که باید به ورزشکاران و قهرمانان این ورزش و پیشکسوتان توجه می‌کردند آنها را کنار گذاشتند و حالا که مجدد به دنبال کسب جایگاه هستند به سراغ ورزشکاران آمده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کاراته کشور در دهه 70 تصریح کرد: دوره طلایی کاراته در دهه 70 به دلیل آسیب‌ها و مشکلات فدراسیون کاراته دچار افول شد.

قهرمان سابق کاراته جهان گفت: در قم هم عدم توجه به پیشکسوتان و بی‌انگیزه کردن جوانان و ناامیدی نسبت به آینده کاراته به دلیل سومدیریت، کاراته را دچار کم‌فروغی کرده است.

وی با اشاره اتفاقاتی که در روند برگزاری مجمع هیات کاراته و انتخاب رئیس هیات رخ داده است افزود: برخی مسوولان ورزش شجاعت ندارند و جرات نمی‌کنند بگویند اشتباه کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار