عضو هیات رئیسه هیات کاراته استان قم با اشاره به برگزاری مجمع و انتخابات هیات کاراته استان قم گفت: انتخابات این هیات به صورت مهندسی‌شده و غیرقانونی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶ 21 June 2020

به گزارش تابناک قم، سیدعلی خلیلی در نشست خبری باموضوع «نقد و بررسی مدیریت و حاشیه های ورزش کاراته استان قم» با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان جهان و آسیا از استان قم، با اشاره به برگزاری مجمع و انتخابات هیات کاراته استان قم اظهار کرد: انتخابات این هیات به صورت مهندسی‌شده و غیرقانونی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه موثرین در هیات کاراته افرادی که خودشان می‌خواستند در مجمع شرکت دادند افزود: حق اساتید و پیشکسوتان کاراته استان شرکت در مجمع هیات کاراته بوده اما این اتفاق نیفتاده و افراد به صورت مهندسی‌شده در مجمع شرکت کردند.

عضو هیات رئیسه هیات کاراته استان قم با اشاره به افول کاراته قم طی سال‌های اخیر تصریح کرد: باید در انتخابات افرادی با تجربه و اطلاعات که برای کاراته استان مفید هستند انتخاب کنند اما متاسفانه اینگونه نیست.

وی بیان کرد: من جزو نخستین باشگاه‌داران قم هستم و براساس قانون باید نمایندگان باشگاه‌داران نیز در مجمع انتخاباتی حضور داشته باشند اما امروز یکی از باشگاه‌داران تازه کار و با تجربه بسیار پایین‌تر در مجمع به عنوان نماینده حضور پیدا می‌کند که این مایه تاسف جامعه کاراته استان است.

خلیلی با اذعان به اینکه مجمع انتخاباتی هیات کاراته قم غیرقانونی بوده است افزود: یا پیگیری‌های که داشتیم وزیر ورزش نیز اعلام کرده که باید انتخابات ابطال شده و مجدد برگزار شود چرا که این مجمع انتخابات نبوده بلکه انتصابات بوده است.

وی بیان کرد:‌ همان‌هایی که بذر اختلاف را ریخته‌اندن امروز عنوان می‌کند که بیایید تا اختلافات را حل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار