شهردار قم در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت ضمن تشریح فعالیت‌های مجموعه خود در سال جاری گفت: هم‌زمان با دهه کرامت 110 پروژه به همت شهرداری در قم افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵ 21 June 2020

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم به همراه جمعی از مدیران شهری در آستانه دهه کرامت با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار قم در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، فضای سبز، خدماتی، حمل‌ونقل، شهرسازی و اقدامات در دست اجرای شهرداری قم در سال ۹۹ ارائه نمود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی مجموعه مدیریت شهری برای افتتاح ۱۱۰ پروژه همزمان با دهه کرامت، تصریح کرد: بهره‌برداری پروژه‌های شهری نقش ویژه‌ای در ایجاد نشاط اجتماعی داشته و شهرداری تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی شهروندان به کار خواهد بست.

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار کتاب «بابای زینب» برگرفته از زندگی شهید حزب‌الله حسین مولوی نوشته فاطمه دولتی توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و همچنین شهردار قم رونمایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار