نشان و سند هویت بصری کنگره ملی شهدای استان قم با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ 29 June 2020

به گزارش تابناک قم، نشان و سند هویت بصری کنگره ملی شهدای استان قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم رونمایی شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام‌جمعه قم، سردار محمد شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم، بهرام سرمست استاندار قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و استاد مسعود نجابتی طراح اثر برگزار شد.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال جاری اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی کنگره انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است، این نسل حال و هوای جنگ را به چشم ندیده‌اند و وظیفه ما در این برهه از زمان بسیار سنگین است.

در ادامه مراسم، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم با تأکید بر اینکه علیرغم همه مشکلات برگزاری این کنگره نیاز به عزم جدی و تلاش همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی دارد، تصریح کرد: استان قم در حوزه نیروی انسانی کم‌نظیرترین و شاید بی‌نظیرترین نیروها را داشته و ستاد کنگره باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و بهره‌مند شود.

این کنگره در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار