کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم و دارنده مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای 2020 قهرمانی آسیا در مراسمی با حضور مسوولان ورزش و کشتی قم تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۰ 02 July 2020

به گزارش تابناک قم، کشتی‌گیری که اسفند ماه سال گذشته در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران به رقابت‌های 2020 قهرمانی آسیا اعزام و موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای قاره کهن شده بود، مهدی ابراهیمی است که در مراسمی با حضور مسوولان ورزش و کشتی قم مورد تجلیل قرار گرفت.

این مراسم با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، محسن وزیری رئیس هیات کشتی قم، روح‌الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران، مربیان و پیشکسوتان کشتی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار و از مهدی ابراهیمی به پاس افتخار آفرینی در پیکارهای قهرمانی آسیا قدردانی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم با بیان اینکه سال 98 به واسطه چندین عنوان ارزشمند توسط کشتی‌گیران قم در واقع برای ورزش قم سال کشتی بود، بیان کرد: افتخارات این رشته با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا توسط مهدی ابراهیمی آغاز شد، با طلای ابراهیمی از پیکارهای بزرگسالان آسیا ادامه یافت و با کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو توسط علیرضا نجاتی تکمیل شد.

رسول منعم با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حمایت از قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش قم انجام می‌دهیم، از پشتیبانی مادی و معنوی قهرمانان خبر داد و یاد آور شد: بخش‌نامه‌های دولتی که در مورد اشتغال و مسکن قهرمانان ورزشی است را با جدیّت پیگیر هستیم تا در این زمینه کاری انجام شود.

تجلیل از مهدی ابراهیمی در اداره کل ورزش و جوانان در حالی صورت گرفت که وی اول اسفند ماه سال 1398 در جمع شاگردان محمد بنا در تیم اعزامی ایران به پیکارهای 2020 کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در کشور هند نماینده وزن 82 کیلوگرم تیم ایران بود که با غلبه بر تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات دست پیدا کرد.

ابراهیمی در روز دوم برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در شهر دهلی‌نو به روی تشک رفت، در حالی که در وزن 82 کیلوگرم هفت کشتی‌گیر برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا با یکدیگر سرشاخ شدند و مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار قمی تیم ملی ایران با برتری سه بر صفر مقابل یوگنی پولیوادوف از قزاقستان، با پیروزی 5 بر 2 برابر ساتوکی موکایی از ژاپن، پیروزی هفت بر صفر مقابل سینگ هارپرت از هند، برتری 6 بر 5 مقابل جالگاسبای بردی موراتوف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان و برتری سه بر یک مقابل جون هیونگ چوی از کره‌جنوبی صاحب مدال طلا آسیا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار