معاون شهردار قم با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات برای اتمام بازسازی و ساماندهی اطراف امامزاده موسی مبرقع(ع) گفت: درحالی‌که این طرح به عهده اوقاف بوده ولی متأسفانه هیچ همکاری در زمینه اعتبارات تاکنون از طرف اوقاف انجام‌نشده است.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸ 11 July 2020

به گزارش تابناک قم، غلامرضا جانقربان، با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی امامزاده موسی مبرقع (ع) اظهار داشت: متأسفانه این طرح از چند سال قبل آغازشده و به علت‌های مختلف در این مدت و عدم پیشرفت پروژه سبب نارضایتی مردم شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تملکات این پروژه را انجام و ابتدای دهه 90 طرح جامعی را تهیه کرده و بیش از 40 میلیارد ریال هزینه شد، ابراز کرد: بیش از 50 درصد این هزینه را شهرداری بر‌عهده گرفت و بخشی نیز توسط دفتر مقام معظم رهبری و استانداری انجام شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با بیان اینکه در این پروژه 150 ملک تملک شده و بیش از 150 ملک باقی‌مانده است، افزود: همچنین شهرداری یک اعتبار 5 میلیاردی برای پارکینگ این طرح اختصاص داده است.

وی با انتقاد از عملکرد اوقاف و امور خیریه استان به‌عنوان بهره‌بردار نهایی تصریح کرد: درحالی‌که این طرح به عهده اوقاف بوده ولی متأسفانه هیچ همکاری در زمینه اعتبارات تاکنون از طرف اوقاف انجام‌نشده است.

جانقربان با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری ساماندهی امامزادگان نیست، یادآور شد: به‌نظر می‌رسد در حال حاضر بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای تملکات و احداث کاربری‌های مختلف در این مجموعه نیاز است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار‌ قم خاطرنشان کرد: وضعیت ساماندهی این منطقه مطلوب نبوده و برای بهبود کیفیت زندگی نیازمند اعتبارات هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار