جانشین فرمانده انتظامی قم:
سن متهمان ۱۸ تا ۲۵ سال و اهل استان های غربی کشور هستند، این سرقت ها غالبا وسایل کم حجم و با ارزش شامل طلا، وجه نقد و عتیقه بوده و از منازل بالای شهر صورت گرفته است. متهمان به ۵۰ فقره سرقت منزل در قم اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱ 21 July 2020

به گزارش تابناک قم، جانشین فرمانده انتظامی قم از شناسایی عاملان ۵۰ فقره سرقت منزل در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۱۲ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۲ سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و بیش از ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه این افراد نیز کشف شده است، تصریح کرد: متهمان طی تحقیق های صورت گرفته و در مواجهه با مستندهای موجود به ۵۰ فقره سرقت منزل در قم اعتراف کردند.

وی گفت: افراد مذکور با اجاره منازل از یک روز تا یک ماه در قم، وسایل با ارزش منازلی که از قبل شناسایی کرده بودند سرقت کرده و سپس به استان خود متواری می شدند.

جانشین فرمانده انتظامی قم با بیان اینکه سن متهمان ۱۸ تا ۲۵ سال و اهل استان های غربی کشور هستند، گفت: این سرقت ها غالبا وسایل کم حجم و با ارزش شامل طلا، وجه نقد و عتیقه بوده و از منازل بالای شهر صورت گرفته است.

اسماعیلی، یکی از روش های شناسایی اموال مسروقه را سامانه نمایشگاه مجازی اموال مسروقه سامانه نما دانست و خاطرنشان کرد: با تمهیدهای انجام شده هر فرد مال باخته می‌تواند از طریق سایت police.ir و درج کد ملی وارد سامانه یاد شده شود و اموال مورد نظر خود را جستجو کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار