نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قم مرکز مواصلاتی کشور است و نیاز دارد که بحث امداد هوایی و پایگاه‌های امدادی آن تقویت شود، به ویژه زائرپذیری قم موجب می‌شود نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱ 27 July 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در آیین رونمایی از پروژه‌ها و طرح‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: ما آماده ایم در مجلس به جمعیت هلال احمر در سطح کلان کمک ویژه ای انجام دهیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر با کمترین دریافتی و داوطلبانه در عرصه خدمت حاضرند و با اخلاص و جانفشانی در مواجهه با حوادث و بحران‌ها تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: از دکتر همتی تقاضا داشتیم پاداشی را برای خدمات گسترده نیروهای امدادی و خدوم هلال احمر در نظر بگیرد که با این امر موافقت شد.

امیرآبادی بیان کرد: قم مرکز مواصلاتی کشور است و نیاز دارد که بحث امداد هوایی و پایگاه‌های امدادی آن تقویت شود، به ویژه زائرپذیری قم موجب می‌شود نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان هلال احمر مرز و رنگ و پوست نمی‌شناسد و تلاش‌های انسان دوستانه‌ای دارد، بسیاری از نیروها با کمترین دریافتی شب و روز تلاش می کنند و نگاه مادی ندارند و هدفی والاتر را دنبال کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: امیدواریم با پیگیری لازم بیمارستان هلال احمر نیز به نتیجه برسد و از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنیم. در این وضعیت کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه، اداره کشور کاری هنرمندانه است و نیاز به جهاد دارد که دولتمردان در این باره تلاش می کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار