معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: دو مکان ورزشی شامل استخر و سالن چند منظوره توپی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی به بخش خصوصی واگذار می شود.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴ 28 July 2020

به گزارش تابناک قم، حسین رضایی، اظهار کرد: این اداره کل در سال 1398 تعداد 72 مکان ورزشی را به بخش غیر دولتی واگذار کرد، در حالی که طرف قرارداد 55 مکان هیات‌های ورزشی به عنوان نهادهای عمومی غیردولتی هستند و سایر اماکن نیز از طریق مزایده عمومی به افراد حقیقی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه همین رویه نیز امسال در اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد، تصریح کرد: البته در موضوع واگذاری اماکن به هیات‌های ورزشی، اماکن تخصصی به هیات‌های مرتبط نظیر خانه کشتی، جودو، ووشو، کونگ‌فو، تنیس روی‌میز، ژیمناستیک، کاراته، بوکس و ورزش‌های رزمی واگذار شده‌اند و اماکن چند منظوره را از طریق مزایده به افراد حقیقی واگذار کرده‌ایم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به دو واگذاری جدید این اداره کل به بخش خصوصی، افزود: سالن‌ شهید طاهریان و استخر بانوان نرگس در راستای شیوه‌نامه اجرایی ماده (5) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) به مدت یک سال از طریق مزایده عمومی واگذار می‌شوند.

وی عنوان کرد: واگذاری این دو مکان و جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولتhttp://setadiran.ir و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و علاقمندان به شرکت در مزایده می‌توانند تمام موارد اجاره شامل مشخصات، شرایط و نحوه اجاره را در برد اعلان عمومی سامانه مزایده بررسی کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: استخر نرگس ویژه فعالیت‌های ورزشی بانوان در رشته‌های زیر مجموعه هیأت شنا، شیرجه و واترپلو است و سالن شهید طاهریان نیز به عنوان یک سالن چند منظوره و یکی از سالن‌های قدیمی و با سابقه قم قابلیت فعالیت چندین رشته ورزشی را برای علاقمندان دارد.

وی در پایان با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در مزایده باید به منظور ثبت‌نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی (توکن) با مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه (02141934) ارتباط برقرار کنند، افزود: این واگذاری تا شانزدهم مرداد ماه برقرار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار