روز پنجشنبه ۹ مردادماه، مراسم قرائت دعای عرفه با سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب الله فرحزاد و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 29 July 2020

به گزارش تابناک قم، این هفته نیز همچون هفته‌های گذشته برنامه‌ قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه را برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، مراسم ها از روز سه‌شنبه ۷ مردادماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود و سپس مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و قرائت دعای حیدر خمسه از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه ۹ مردادماه همزمان با روز عرفه، مراسم قرائت دعا با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و قرائت دعای عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

همچنین برنامه قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام بیگدلی و قرائت دعای علی حبیب‌زاده از ساعت ۲۱:۱۵ برگزار خواهد شد.

برنامه‌های این مسجد مقدس در روز جمعه ۲۴ آبان‌ماه از ساعت ۶ با قرائت دعای عهد آغاز و سپس برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی و قرائت دعای احمد نیکبختیان از ساعت ۶:۱۵ برگزار می‌شود.

در نهایت برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران با قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه پایان خواهد یافت.

با توجه به پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت استفاده عمومی از ملزومات عبادی، زائران باید مهر، جانماز، قرآن و کتب ادعیه مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار