رئیس علوم پزشکی قم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تجمع در آرامستان های قم در آخر هفته نگران کننده است، گفت: هر نوع تجمعی می تواند خطر گسترش ویروس کرونا را به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۳ 30 July 2020

 

به گزارش تابناک قم، محمد رضا قدیر در جلسه ستاد پیشگیری, کنترل و مبارزه با کرونای این استان اظهار داشت: میزان ابتلا به ویروس کرونا در قم افزایش یافته است.

وی افزود: روندی که امروز در مورد ویروس کرونا شاهد هستیم کاملا افزایشی بوده و نگرانی ما را زیاد کرده است‌.

قدیر گفت: مردم باید همکاری نموده و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری از ابتلا به ویروس جلوگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: متاسفانه حضور در آرامستان ها و توزیع نذورات توجه نکردن به پروتکل های بهداشتی را شاهد هستیم که اغلب در آخر هفته ها رقم می خورد و از همشهریان می خواهیم نهایت دقت و رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: میزان مرگ و میر و همچنین درگیری مردم به کرونا ویروس بالا رفته و صدای پیک اول به گوش می رسد و از این رو نیازمند یک هوشیاری و دقت بالا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه توزیع ماسک سه لایه فقط باید در داروخانه ها انجام شود و استفاده از ماسک های خانگی برای اماکن غیر بیمارستانی مناسب است، گفت: بیماران سکته مغزی و سکته قلبی در قم برای انجام خدمات اولیه به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شده و این بخش در قالب کد ۲۴۷ و ۷۲۴ به بیماران خدمات ارزشمندی ارائه می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار