نماینده بسکتبال استان قم از دهه سوم مهر ماه در بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برابر رقبای خود به میدان خواهد رفت.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 01 August 2020

به گزارش تابناک قم، بازی‌های تیم بسکتبال شیمیدر قم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از مهر ماه در حالی آغاز می‌شود که این تیم در سال 1398 از تهران به قم منتقل شد و با نام شیمیدر قم در این رقابت‌ها به میدان رفت، هر چند لیگ فصل گذشته به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند.

شیمیدر یکی از چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف بازی‌های دو فصل متوالی لیگ برتر بسکتبال است، تیمی که سال گذشته با توجه به بازیکنان با سابقه و مطرح نظیر محمد جمشیدی، مهدی کامرانی، آرن داوودی، مایکل رستم‌پور و چند چهره مطرح دیگر یکی از مدعیان قهرمانی بود اما شیوع کرونا مسیر قهرمانی این تیم را بست.

اکنون نوبت به دومین فصل حضور متوالی شیمیدر به نام قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور رسیده، لیگی که به واسطه حضور تیم ملی بسکتبال ایران در بازی‌های المپیک توکیو 2021 و تلاش بازیکنان شاغل در این لیگ برای عضویت در تیم ملی از حساسیت بالایی برخوردار است و جذابیت‌های فراوانی خواهد داشت.

تصمیم‌گیری راجع به زمان آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال در جلسه شورای برنامه‌‌ریزی فدراسیون بسکتبال با حضور جمعی از نمایندگان باشگاه‌ها، روسای هیات‌های استانی دارای نماینده در لیگ برتر، نمایندگان بازیکنان تیم‌های ملی مردان و بانوان، کارشناسان خبره و اعضای کمیته‌های مسابقات و داوران، آموزش و مربیان و روابط عمومی فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

در پایان این جلسه پس از بررسی مفاد آیین‌نامه مسابقات، پیشنهاد زمان شروع لیگ برتر و لیگ دسته اول آقایان و بانوان، پیشنهاد تغییر نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شرایط کرونایی و بحث و بررسی بسته‌های پیشنهادی ارائه شده از سوی کار گروه مسابقات برای برگزاری لیگ برتر، سرانجام مقرر شد لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از 24 مهر ماه آغاز شود.

بدین‌ترتیب تیم بسکتبال شیمیدر قم باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین و معرفی اعضای کادر فنی و بازیکنان خود در مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران اقدام کرده و از دهه سوم مهر ماه برای کسب مقام قهرمانی این دوره به مصاف رقبای خود برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار