مدیرکل پست قم گفت: در سه ماه نخست امسال پست لجستیک درخصوص ترافیک بسته‌های کوچک سفارشی و پیشتاز ۴۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 01 August 2020

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل باقری منش بابیان اینکه شیوع کرونا، حجم فعالیت‌های این اداره کل را به‌صورت چشمگیری افزایش داده است، افزود: ۱۷ هزار و ۴۲۹ بسته کوچک سفارشی و پیشتاز توسط پست استان به مقاصد موردنظر ارسال‌شده است که این تعداد در سال گذشته تنها سه هزار و ۲۱۲ مورد بوده است.

وی پست لجستیک را بازوی توانمند تجارت الکترونیک دانست و تاکید کرد: پست لجستیک بخشی از فرایند زنجیره تأمین است که برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل موثر و کارای مراحل انبارش کالا یا مرسوله، بسته‌بندی و پردازش اطلاعات از(تولیدکننده) یا فرستنده تا(مصرف‌کننده) یا گیرنده به‌منظور تامین نیاز مشتریان به عهده دارد.

مدیرکل پست قم، اظهار داشت: پست لجستیک باهدف ساماندهی و به‌روزرسانی خدمات و سرویس‌های مشابه نظیر پست بار، بار انبوه و امانات تجاری که به شکل‌های گوناگون در واحدهای اجرایی پستی در سراسر کشور در قالب سرویس‌های نوین ایجادشده است.

باقری منش تاکید کرد: ارائه خدمات نوین به‌منظور افزایش پاسخگویی به نیاز بازار و باهدف توسعه کمی و کیفی تولید خدمات با استفاده از امکانات دولتی و همکاری بخش خصوصی از دیگر اهداف پست لجستیک است.

وی بابیان اینکه ظرفیت‌های پست لجستیک قم در اختیار واحدهای تولیدی این استان است، گفت: پست لجستیک با انعقاد قرارداد با شرکت‌های تولیدی علاوه بر ارائه خدمات ارسال کالا و مرسولات به سراسر کشور، خدمات انبارش و بسته‌بندی کالاها برای ارسال نیز ارائه می‌دهد.

پست لجستیک قم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۶ در قم با حضور مدیرعامل وقت شرکت ملی پست ایران به بهره‌برداری رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار