رییس کمیته مینی گلف استان قم گفت: در حال پیگیری برای ساخت زمین ورزشی جوادالائمه هستیم و تاکنون با رایزنی های مناسب زمین این مجموعه در اختیار ما قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 03 August 2020

به گزارش تابناک قم، مجید کربلایی عنوان کرد: همانند سال های گذشته در ابتدای سال 99 برنامه ریزی مناسبی جهت انجام فعالیت های ورزشی اعم از برگزاری مسابقات، کارگاه ها و کلاس های آموزشی انجام شده است اما با وجود بیماری کوید 19 انجام فعالیت ها محدود تر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیگیری می شوند.

وی افزود: در تلاش هستیم که با تهیه ملزومات لازم هر چه سریع تر لیگ مینی گلف استان را در بخش بانوان و آقایان شروع کنیم ولی محدودیت فضای زمین حیدریان امکان برگزاری مسابقات گسترده را به ما نمی دهد.

رییس کمیته مینی گلف استان قم با اشاره به فعالیت های این کمیته پس از برداشته شدن محدودیت ها گفت: در مدت زمان کوتاه پس از برداشته شدن محدودیت های ورزشی در استان قم برگزاری کارگاه های آموزشی را آغاز کردیم و تاکنون 3 کارگاه آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف برگزار کرده ایم.

وی افزود: برای افزایش فعالیت های ورزشی در استان قم در حال پیگیری برای ساخت زمین ورزشی جوادالائمه هستیم و تاکنون با رایزنی های مناسب زمین این مجموعه در اختیار ما قرار گرفته است و بزودی احداث این زمین ورزشی شروع شده و در ماه های آینده شاهد بهره برداری از این زمین خواهیم بود.

کربلایی تصریح کرد: مینی گلف یک ورزش همگانی است که قابلیت انجام به صورت خانوادگی و با هر شرایط سنی را دارد و امیدوار هستیم که مسئولین ورزشی با درک این موضوع و با رایزنی های مناسب با شهرداری زمینه ساخت زمین های ورزشی مینی گلف در بوستان ها و پارک ها را فراهم کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار