مدیرکل اوقاف استان قم گفت: چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در قم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و به صورت انفرادی طی سه روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 04 August 2020

به گزارش تابناک قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در سطح استان اظهار کرد: این مسابقات چهارشنبه تا جمعه هفته جاری و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجوز برگزاری این مسابقات از ستاد مقابله با کرونا استان و اداره کل بهداشت قم اخذ شده و نماینده بهداشت هم در طول مسابقات، در محل برگزاری آزمون حضور خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در برگزاری این مسابقات لحاظ شده است گفت: متسابقین به صورت انفرادی در محل آزمون حضور می‌یابند و داوران هم در اتاقی دیگر خواهند بود، هر شرکت‌کننده بعد از آزمون، نمرات خود را دریافت کرده و محل مسابقه را ترک می‌کند تا شرکت‌کننده دیگر حضور یابد.

وی ادامه داد: تب‌سنجی و غربالگری متسابقین پیش از ورود به محل آزمون هم با حضور نماینده اداره کل بهداشت انجام می‌شود.

اسکندری در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در استان قم اشاره و خاطرنشان کرد: امسال 300 نفر شامل 170 نفر از برادران و 130 نفر از خواهران در این دوره مسابقات و در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ (5 جزء تا کل قرآن)، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: محل آزمون، سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم خواهد بود و مسابقات طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ویژه برادران و جمعه ویژه خواهران، از ساعت 8 تا 20 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال آیین اختتامیه مسابقات برگزار نخواهد شد گفت: نتایج این آزمون چند روز بعد از برگزاری اعلام و جوایز نفرات برتر هم به حساب بانکی آنها واریز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار