معاون سپاه علی بن ابیطالب(ع) در بازدید از دفتر پایگاه خبری تابناک قم:
رسانه‌ها همانند آیینه‌ای هستند که زوایای پنهانی که دیگران مشاهده نمی‌کنند را منعکس کرده و نقش و رسالت مهمی بر عهده‌دارند، به‌خصوص رسانه‌های انقلابی که همانند آیینه زلال و شفاف هستند. رسانه‌ها اگر به‌صورت درست و واقعی به رسالت خود عمل کنند بسیاری از گره‌ها و مشکلات رفع می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۹ 06 August 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده به همراه برخی مسوولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با حضور در دفتر پایگاه خبری تابناک قم، ضمن بازدید از این مجموعه رسانه ای استان، از کارگاه تولید ماسک که با همکاری گروه جهادی تبلیغی فاطمیون در محل دفتر تابناک راه اندازی شده بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در ابتدا با تبریک دهه کرامت و روز خبرنگار گفت: امسال برنامه ریزی برای برگزاری روز خبرنگار انجام شد ولی با توجه به شیوع کرونا قرار شد به مناسبت روز خبرنگار از دفاتر رسانه های استان بازدیدی داشته باشیم و از اقدامات آنها تقدیر کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه رسانه ها همچون آینه عمل می کنند گفت: رسانه باید هرآنچه که به دست می آورد به درستی بین مردم منعکس کند.

وی با اذعان به اینکه برخی رسانه ها هیچ حد و مرزی در کار خود قائل نیستند خاطرنشان کرد: قطعا کار رسانه ها اگر منطبق بر اصول و حد و مرزها و اخلاقیات باشد کاری خدایی است.

کبیری پور بیان کرد: رسانه‌ها همانند آیینه‌ای هستند که زوایای پنهانی که دیگران مشاهده نمی‌کنند را منعکس کرده و نقش و رسالت مهمی بر عهده‌دارند.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها وظیفه خطیری بر عهده‌دارند و اگر به‌صورت درست و واقعی به رسالت خود عمل کنند بسیاری از گره‌ها و مشکلات رفع می‌شود، به‌خصوص رسانه‌های انقلابی که همانند آیینه زلال و شفاف هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در خاتمه از فعالیت های جهادی تابناک قم در قرارگاه رسانه ای مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

فخرالدین یوسف پور مدیر پایگاه خبری تابناک قم نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های رسانه ای این مجموعه ارائه کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار