سرپرست تیم فوتسال محمدسیما گفت: به دلیل اینکه اجازه خروج از استان امتیاز این تیم توسط مسئولین داده نمی شود مطمئنا تیمداری در داخل استان قم صورت می گیرد ولی مهم ترین مسئله چگونگی حضور این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور است.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۹ 07 August 2020

به گزارش تابناک قم، علی مسعودی عنوان کرد: ۴ فوتسالیستی که از قم به تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال دعوت شده اند بازیکنان تیم جوانان محمد سیما بوده اند و این نشانگر توانایی بازیکنان محمد سیما می باشد.

وی افزود: بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال علاوه بر تیم جوانان در تیم امید و بزرگسال محمد سیما بازی کردند و امیدواریم که در آینده نیز از حضور این بازیکنان در رده های سنی مختلف محمد سیما بهره ببریم.

سرپرست تیم محمد سیما در رابطه با حضور یا عدم حضور تیم فوتسال سوهان محمد سیما به عنوان نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: هم اکنون شرایط پیچیده است، از سال گذشته به بازیکنان بدهکاریم اما با آن ها مذاکراتی صورت گرفته وآن ها نیز به خاطر علاقه به تیمداری استان قم در لیگ برتر مبلغی از بدهی را به ما تخفیف داده اند.

وی افزود: هم اکنون ما به دنبال اسپانسر هستیم تا ابتدا بدهی بازیکنان و کادر فنی را تسویه کنیم و سپس برای امضای قرارداد فصل آینده با آن ها مذاکرات را انجام دهیم.

مسعودی ادامه داد: به دلیل اینکه اجازه خروج از استان امتیاز این تیم توسط مسئولین داده نمی شود مطمئنا تیمداری در داخل استان قم صورت می گیرد ولی مهم ترین مسئله چگونگی حضور این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور است.

وی افزود: مسئولین مربوطه و هیات فوتبال استان قم تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا اسپانسر مناسبی برای نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال پیدا شود.

سرپرست تیم محمد سیما تصریح کرد: متاسفانه علیرضا وفایی با جدایی از تیم ما به گیتی پسند پیوست اما ما هنوز بازیکنان خوبی در استان داریم و امیدوار هستیم که یک تیم خوب راهی مسابقات کنیم.

وی افزود: مطمئنا با ترکیب جوانان و باتجربه هایی که در اختیار خواهیم گرفتیک تیم در خور شان به نمایندگی از استان قم وارد مسابقات خواهیم کرد اما تمام این ها زمانی تحقق می یابد که اسپانسر مناسب برای تیم پیدا شود.

مسعودی اظهار داشت: اولویت اول و دغدغه اصلی همه ما تسویه بدهی کادر و بازیکنان است و بعد از تسویه در مورد فصل بعدی مذاکرات را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: از اعضای جدید هیات فوتبال تشکر فراوان دارم چرا که از همان ابتدای آغاز فعالیت خود پیگیر مرتفع کردن مشکلات نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال کشور هستند.

مسعودی در پایان گفت: به نظر من شروع فصل آینده لیگ برتر فوتسال باتعویق خواهد بود و من امیدوارم هر چه زود تر با پیدا شدن اسپانسر مناسب آماده سازی تیم برای فص آینده را شروع کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار