مسوول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم اخلاق و معنویت را از ضروریات ورزش دانست و گفت: شهدا را به عنوان الگو در بین ورزشکاران ترویج دهید.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 09 August 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ علیرضا بهلولی که بهار امسال از سوی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم به عنوان جانشین داوود هاشمی‌ مسوول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قم شده، یکی از از برنامه‌های مهم خود را حضور در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و دیدار با دست‌ اندرکاران ورزش قم قرار داده تا از این طریق ماموریت توسعه فرهنگ در ورزش را عملی کند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم امروز از فعالیت‌های فرهنگی ورزشی انجام شده در مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی جوادالائمه (ع) منطقه مستعد و قهرمان‌پرور نیروگاه استان قم بازدید کرد، بازدیدی که به اتفاق جواد محمدزاده رئیس هیات ووشو قم صورت گرفت.

در این بازدید بیگلری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه، محمدی مدیر مجموعه ورزشی جوادالائمه (ع)، روح‌الله میکائیلی سرمربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی ایران، سجاد خورشیدی دبیر هیات ووشو، امیدزاده روابط عمومی این هیات و کنعانی عضو کمیته فرهنگی بسیج ورزشکاران حضور داشتند.

ابتدا حاضرین گزارشی از فعالیت‌های ورزش و فرهنگی انجام شده ارائه کردند و سپس سرهنگ بهلولی با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در این مجموعه ورزشی، پرداختن به مسئله اخلاق و معنویت در ورزش را از ضروریات دانست و گفت: شغل مربیگری که می‌تواند علاوه بر پرورش جسم، پروش روح را انجام دهد بسیار با اهمیت است.

مسؤولان سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم با بیان اینکه ارتباط خوب و صمیمی با ورزشکاران و خانواده آنها در رشد شخصیت اجتماعی و علمی آنها نیز بسیار موثر است، در پایان با اشاره به زنده نگه داشتن یاد شهدا به عنوان قهرمانان واقعی کشور، تاکید کرد: شهدا را به عنوان الگو در بین ورزشکاران ترویج دهید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار