رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام قم با بیان اینکه زیرساخت رشته پاورلیفیتینگ قم تقویت می‌شود،‌ گفت: خانه بدنسازی استان بستر مناسب برای احیای رشته پاورلیفتینگ و فعال سازی رشته های مغفول مانده را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 12 August 2020

به گزارش تابناک قم، سعید آمده با اشاره  به اهمیت راه اندازی خانه بدنسازی در استان افزود: باشگاه های استان در برخی رشته های زیرمجموعه این هیات به دلیل استحلاک بالای وسایل و تجهیزات، رغبتی برای فعالیت ندارند.

وی اظهار داشت: این موضوع موجب شده تا در رشته ای مانند پاورلیفیتینگ تنها ۱۰ درصد ظرفیت استان در این رشته فعال باشد که راه اندازی خانه بدنسازی می‌تواند این خلاء را برطرف کند.

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام قم ادامه داد: در خانه بدنسازی استان تجهیزات اولیه برای رشته های پاورلیفتینگ ومچ اندازی ایجاد شده‌است که به مرور این تجهیزات تکمیل و تجهیزات استاندارد همه رشته های زیرمجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام در این مکان مستقر می‌شود.

آمده افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، مشاوره و استعدادیابی برای کلیه رشته های ورزشی در تمام سنین، زیر نظر متخصصین مجرب در خانه بدنسازی استان قم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: خانه بدنسازی محلی برای اشتغال پاره وقت کلیه مربیان رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در استان قم خواهد بود و کلیه مربیان استان می‌توانند طبق قوانین خانه بدنسازی، از این مکان برای تمرین و پرورش ورزشکاران خود استفاده نمایند.

آمده تاکید کرد:خانه بدنسازی برای بهره برداری اولیه آماده است ولی با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، آیین افتتاحیه آن به تعویق افتاده است.

هم اکنون بیش از ۴۸۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته ذیل هیات بدنسازی و پرورش اندام مشغول فعالیت حرفه‌ای هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار