معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: با ارزیابی دقیق پرونده تخلفات برای ادارات و دستگاه‌های بی‌اعتنا به رعایت پروتکل‌ها، شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۳ 13 August 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا گروسی در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری اظهار داشت:کمیته نظارت بر ادارات و دستگاه‌ها که درگذشته فصلی و سه ماه یک‌بار برگزار می‌شد، از اسفند به‌طور مستمر و هر دو روز یک‌بار با هماهنگی نمایندگی معاونت در بخش‌های دیگر برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: مسئولان در علوم پزشکی و معاونت توسعه 85 درصد از این نظارت‌ها رضایت دارند اما تأکیدات خود را به ادارات و دستگاه‌های اجرایی تداوم داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته در پایش بانک‌ها، نتایج مثبتی دیده شد و بانک‌هایی که رعایت پروتکل‌ها در آن‌ها کاهش‌یافته بود، به‌صورت کتبی مورد بازخواست قرار گرفتند،همین روند نیز برای ادارات در نظر گرفته شد و این هفته گزارشی ارائه می‌شود.

گروسی بیان کرد: مدیران بانک‌ها که در پایش اول بیشترین آسیب را داشتند، در مرحله دوم کمترین آسیب را در رعایت بهداشت به همراه داشتند و وضعیت مطلوبی دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایش اول، سرپرستی‌ها و وضعیت اداری بانک‌ها رصد شد که وضعیت مطلوبی را نشان داد، در پایش دوم به شعبه‌ها سر زدیم که با توجه به حضور مردم، وضعیت رعایت پروتکل‌ها مطلوب بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم عنوان کرد: تعدادی از بانک‌ها که تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند، لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: روند بازرسی و کمیته نظارت با هماهنگی علوم پزشکی استمرار دارد و هفته آینده گزارشی از وضعیت ادارات ارائه می‌شود و با ارزیابی دقیق پرونده تخلفات برای ادارات و دستگاه‌های بی‌اعتنا به رعایت پروتکل‌ها، شکل می‌گیرد.

گروسی خاطرنشان کرد: ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌ها و زدن ماسک هستند و در ستاد عالی ملی مبارزه با کرونا این الزامات مصوب شد، کارکنان اداراتی که این ضوابط را رعایت نمی‌کنند بر اساس قوانین که هیئات تخلفات دارد در ابتدا تذکر شفاهی و درنهایت مراحل دیگری در پیش است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار