تعداد مراجعین به واحدها و بخش‌های درمانگاه خیریه شبانه روزی امام صادق(ع) در سال به 360 هزار نفر می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 13 August 2020

به گزارش تابناک قم، درمانگاه خیریه شبانه روزی امام صادق(ع) وابسته به دفتر آیت الله سیستانی، یکی از بزرگ ترین و جامع ترین مراکز درمانی غیربیمارستانی ایران است که با چهار هزار متر مربع زیربنا در منطقه محروم نیروگاه در شهر قم قرار دارد.

این درمانگاه که از همکاری و تجارب 200 نفر کادر پزشکی و پیراپزشکی بهره گرفته است و تعداد مراجعین به واحدها و بخش‌های درمانگاه در سال به 360 هزار نفر می‌رسد.

درمانگاه خیریه شبانه روزی امام صادق(ع) با تعرفه‌های کاملا خیریه در خدمت مراجعین است و به دلیل کیفیت و کارایی ارائه خدمات از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم و کلیه سازمان های بیمه گر استان قم به عنوان درمانگاه نمونه استانی معرفی شده است.

این درمانگاه دارای واحدها و بخش‌هایی همچون ویزیت سرپایی و تخصصی، دندانپزشکی، دندانسازی، لابراتوار دندانی، پزشک عمومی و اورژانس شبانه روزی، پاراکلینیک، آزمایشگاه و پاتولوژی، فیزیوتراپی، مشاوره(ژنتیک، تغذیه، روان شناسی و دیابت)، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، عینک سنجی، مامایی و جراحی سرپایی است.

مرکز تصویرداری پزشکی نور وابسته و مستقر در درمانگاه خیریه شبانه روزی امام صادق(ع) شامل بخش‌های تخصصی شامل ام آر آی، سی تی اسکن، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی دیجیتال و رادیولوژی تمام دندان و تک دندان و سنجش تراکم استخوان است.
در این مرکز به صورت متوسط ماهانه بیش از هزار و 300 ام آر آی تخصصی و فوق تخصصی صورت می‌گیرد، همچنین برای کمک به تشخیص و درمان کرونا از اسفند سال 1398 تا اواسط مرداد 1399 بیش از پنج هزار سی تی اسکن کرونا با تخفیف بیش از 600 میلیون تومان در مرکز برای مراجعین صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار