بسکتبالیست‌های تیم‌های ستارگان، پویان و شهرداری قم با شکست حریفان و بالاتر از تمام رقبای خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی سه رده سنی پیکارهای سه نفره بسکتبال قم دست یافتند.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸ 10 September 2020

به گزارش تابناک قم، با برنامه‌ریزی هیأت بسکتبال قم نخستین رقابتی که بعد از هفت ماه تعطیلی فعالیت‌های این رشته ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی و برگزار شد، به مسابقات بسکتبال سه نفره یا 3 به 3 اختصاص داشت که در پایان تیم ستارگان قهرمان شد.

هیأت بسکتبال قم این رقابت‌ها را به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد رضا تقی‌زاده یکی از مربیان فقید این رشته برگزار کرد، مربی جوان، تاثیرگذار و توانمندی که در مدت زمان شیوع ویروس کرونا به دلیل ابتلا به این بیماری جان به جان آفرین تسلیم و خانواده بسکتبال قم را در سوگ فقدان خود عزادار کرد.

بسکتبالی‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بین نفرات حاضر در سالن این رقابت را در خانه بسکتبال قم برگزار کردند، در حالی که مسابقات در رده سنی 1384 به بالا، رده سنی 1387 به بالا و رده سنی 1385 و 1386 در وقت‌های جداگانه به انجام رسید.

در مجموع این دوره از مسابقات سه نفره بسکتبال یادبود مربی فقید بسکتبال قم زنده‌یاد رضا تقی‌زاده با رقابت 35 تیم در سه رده سنی برگزار شد که در رده سنی خردسالان تیم ستارگان موفق به ایستادن در جایگاه نخست شد، در رده سنی نونهالان تیم پویان مقام قهرمانی را کسب کرد و عنوان نخست پیکارهای رده سنی نوجوانان به تیم شهرداری رسید.

مرتضی سخایی رئیس هیأت بسکتبال استان قم در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات به خبرنگار فارس گفت: رقابت خوبی را در بین تیم‌های شرکت کننده شاهد بودیم اما مشکل بزرگ ما این است که به دلیل شیوع کرونا متاسفانه نوعی ترس و نگرانی در بین خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در فعالیت‌های آموزشی و رقابت‌های رسمی وجود دارد و این اتفاق بسیاری از برنامه‌های اجرایی هیأت در سال جاری را دچار اختلال کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار