طلاب، علما، بسیجیان در کنار عموم مردم شهیدپرور استان قم با برگزاری تجمعی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اهانت به قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) را محکوم و خواستار برخورد قاطع با این اقدامات موهن و قبیحانه شدند.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 10 September 2020

به گزارش تابناک قم، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم توسط مخالفان دین مبین اسلام در کشورهای سوئد و فرانسه اعتراض مردم مسلمان در کشورهای مختلف را به دنبال داشته است و تا کنون علما و شخصیت‌های مذهبی نسبت به این اقدام موهن واکنش های مختلفی نشان داده‌اند.

علما و مراجع تقلید قم و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای اهانت به پیامبر و قرآن را محکوم کرده و خواستار برخورد با این اقدامات شده‌اند.

مردم شهیدپرور استان قم نیز دقایقی قبل همزمان با مردم سراسر کشور با برگزاری تجمعی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اهانت به پیامبر و قرآن را محکوم کرده و علیه مستکبران و اهانت‌کنندگان در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر شعارهای مختلفی را سر دادند.

همچنین، تجمع‌کنندگان در بیانیه‌ای خواستار واکنش سریع و شدید وزارت امور خارجه و برخورد قاطع با عاملان این اقدام موهن و قبیحانه شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در این تجمع طی سخنانی با تاکید بر اینکه اهانت به مقدسات نشان از ضعف و ناتوانی دشمن دارد، عنوان کرد: هر چند این ضعف و ناتوانی برای همه ملت‌ها آشکار و واضح است اما امت رسول خدا(ص) نیز این اهانت‌ها را بدون جواب نخواهند گذاشت. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار