هشدار رئیس پلیس فتای استان قم؛
رئیس پلیس فتای استان قم نسبت به کلاهبرداری در فضای مجازی به بهانه ثبت نام برای پیاده روی اربعین هشدار داد. شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و به لینک‌ها و درگاه‌های بانکی معرفی شده برای ثبت نام و واریز وجه در این تبلیغات مراجعه نکنند.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۲ 11 September 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ علی موالی، رئیس پلیس فتای استان قم با بیان این‌که این روزها حاشیه‌ها پیرامون اجرای مراسم پیاده روی اربعین در شبکه‌های اجتماعی به اوج خود رسیده است، گفت: در این میان مجرمان سایبری به دنبال سوءاستفاده از شهروندان هستند.

وی افزود: شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و به لینک‌ها و درگاه‌های بانکی معرفی شده برای ثبت نام و واریز وجه در این تبلیغات مراجعه نکنند.

موالی ادامه داد: این لینک‌ها و درگاه‌های بانکی برای سرقت اطلاعات شهروندان و اطلاعات بانکی آنها طراحی شده است.

سرهنگ موالی با بیان این که اعزام زائر اربعین حسینی منوط به دستور سازمان حج و زیارت و سایر مبادی ذی‌ربط است، گفت: با توجه به بیماری کرونا، سازمان حج و زیارت در این خصوص هنوز برنامه‌ای اعلام نکرده است.

رئیس پلیس فتای استان قم تاکید کرد: هرگونه ثبت نام بدون مجوز سازمان حج و زیارت غیرقانونی و تبلیغات انجام شده در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی برای ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی از سوی مجرمان سایبری است.

وی گفت: شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورده و هیچ وجهی برای ثبت نام یا پیش ثبت نام به شماره حساب‌های اعلامی از سوی این تبلیغات واریز نکنند.

سرهنگ موالی افزود: تاکنون خبری از سازمان عتبات مبنی بر اعزام زائر منتشر نشده است و شهروندان می‌بایست منتظر اعلام از طرف سازمان باشند و در صورت اعزام به کاروان‌های زیارتی مراجعه و ثبت نام نمایند.

رئیس پلیس فتای قم گفت: پل ارتباطی پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی آماده پاسخگویی و راهنمایی آنلاین به شهروندان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار