معاون گردشگری قم مطرح کرد؛
معاون گردشگری قم گفت: از برگزاری تورهای غیر مجاز گردشگری در قم جلوگیری و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 11 September 2020

به گزارش تابناک قم، مرادی، معاون گردشگری قم، اظهار کرد: به تازگی افراد سودجو و فاقد صلاحیت اقدام به برگزاری تورهای غیرمجاز گردشگری در قم کرده‌اند که از طریق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم قم تقاضا داریم تا از شرکت در تورهایی که خارج از ضوابط و قوانین گردشگری و بدون مجوز که بیشتر از طریق ثبت نام در فضای مجازی برگزار می گردد، خودداری کنند.

مرادی گفت: مردم برای تفریحات یک روزه و مسافرت‌های کوتاه مدت نیز باید به دفاتر خدمات مسافرتی مجاز و با حضور افرادی که کارت مخصوص راهنمای گردشگری دارند اقدام کنند.

معاون گردشگری قم عنوان کرد: با شیوع کرونا و تعطیلی دفاتر خدمات مسافرتی تحت نظارت اداره‌کل و همچنین تعطیلی فعالیت راهنمایان رسمی گردشگری، شاهد برگزاری تور‌های غیرمجاز بودیم که طبق قانون و مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا دفاتر خدمات مسافرتی قم حدود ۷۰ میلیارد ریال دچار خسارت شدند، همچنین راهنمایان گردشگری قم در این ایام فعالیتی نداشتند و حدود ۱۴ میلیارد ریال متضرر شده‌اند.

مرادی گفت: از مردم می‌خواهیم که به طور جدی از سفر با تور‌های غیرمجاز خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار