معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بوستان خضر از بوستان‌های بسیار مهم مجموعه هزار هکتاری است که تلاش می‌کنیم پیاده روسازی و تامین روشنایی آن را امسال انجام دهیم.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 14 September 2020

عباس حلوایی زاده با اشاره به بخش‌های مختلف مجموعه بوستان‌های هزار هکتاری جنوب شهر قم اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه را فاز بندی کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بابیان اینکه در این مرحله تلاش ما برای پیاده روسازی و اجرای روشنایی بوستان خضر است تا امنیت یافته و برای مردم قابل استفاده باشد، به پروژه باغ موزه دفاع مقدس از مجموعه بوستان‌های هزار هکتاری اشاره کرد و گفت: این پروژه موقعیت و پستی بلندی‌های زیبا و متفاوتی دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن این بوستان در جوار ساختمان موزه دفاع مقدس، اضافه کرد: پروژه ساخت باغ موزه دفاع مقدس در این چند ساله چند باره انعقاد پیمان شده اما در حال حاضر فاز اول آن در مراحل نزدیک به بهره برداری قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: اقداماتی مانند اجرای پیاده‌رو، خاکبرداری، جدول‌گذاری، ساخت سکو و انجام روشنایی در باغ موزه دفاع مقدس انجام شده است.

حلوایی زاده گفت: در حال حاضر عملیات تکمیلی این پروژه مانند پاکسازی، نظافت، کاشت فضای سبز و … در دست اقدام است.

حلوایی زاده افزود: فاز اول این بوستان در روزهای آینده کامل به بهره‌برداری خواهد رسید و فاز بعدی را هم تلاش می‌کنیم تا پایان سال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های مجموعه هزار هکتاری فراشهری محسوب می‌شوند، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس در امتداد مسیر خود تا شهرک قدس ادامه خواهد داشت و موقعیت مناسبی برای ورزش و پیاده‌روی شهروندان محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار