سرپرست هیأت اسکواش استان قم در آستانه دوره دوم مسوولیت سرپرستی خود در این هیأت ورزشی پنج نفر جدید برای اداره بخش‌های مختلف هیأت منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 14 September 2020

به گزارش تابناک قم، اسکواش رشته‌ای است که از اوایل دهه 1380 با فعال شدن اسکواش باز در قم فعالیت خود را آغاز کرد و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از این رشته نوپا امکانات و فضای اختصاصی قابل توجهی برای اسکواش فراهم کرد، رشته‌ای که حالا یکی از 48 هیأت ورزشی فعال در استان قم است اما هنوز برای پیشرفت و جذب نیروی انسانی جای کار دارد.

پس از استعفای نیره سادات حسینی از مسوولیت ریاست هیأت اسکواش استان قم که پیش از پایان دوره چهار ساله وی اتفاق افتاد، با هماهنگی فدراسیون اسکواش و اداره کل ورزش و جوانان قم، سعید معارف‌وند مسوولیت سرپرستی این هیأت ورزشی را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات بر عهده گرفت.

معارف‌وند که به دلیل فعالیت در این رشته، آشنایی خوبی با رشته اسکواش دارد قرار بود به مدت سه ماه سرپرستی این هیأت ورزشی را انجام داده و با هماهنگی امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مقدماتی برگزاری مجمع انتخابات این هیأت را برای تعیین رئیس جدید فراهم کند اما اکنون در آستانه یک دوره سه ماهه جدید برای سرپرستی هیأت اسکواش قم است.

سرپرست هیأت اسکواش قم به همین دلیل دست به کار شد و برای اداره بهتر امور این هیأت ورزشی، پنج نفر در بخش‌های مختلف هیأت معرفی و منصوب کرد، در این انتصاب‌ها یگانه قریبی به عنوان نایب‌رئیس و فاطمه فلاح به عنوان خزانه‌دار این هیأت معرفی شدند و مسعود زمانیان نیز دبیر هیأت اسکواش قم شد.

همچنین خانم دارابی مسوولیت کمیته استعدادیابی هیأت را بر عهده گرفت و خانم فلاح حکم مسوولیت کمیته برگزاری مسابقات هیأت اسکواش قم را گرفت، اما نکته قابل توجه این است که انتصاب‌های جدید از بین نفرات فعال در بدنه اسکواش قم انجام شد، افرادی که سابقه و تخصص این رشته را دارند.

این در حالی است که اسکواش قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر جنب عوارضی اتوبان قم – تهران دارای یک سالن بین‌المللی اسکواش است که یکی از مجهزترین سالن‌های تخصصی این رشته در کشور به شمار می‌رود و تا کنون میزبان چند دوره رقابت‌های کشوری و اردوی تیم‌های ملی این رشته نیز بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار