کشتی‌گیران فرنگی‌کار استان قم حریفان خود در مرحله گروهی دوره جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور شناختند.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 14 September 2020

به گزارش تابناک قم، با تغییر گروه‌بندی رقابت‌های فصل 1399 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور قرار شد این فصل از مسابقات از روز هشتم مهر ماه آغاز شود، فصلی که منتهی به مسابقات المپیک توکیو است و یکی از ملاک‌های کادر فنی تیم ملی برای بررسی میزان آمادگی کشتی‌گیران به شمار می‌رود.

به همین منظور نشست هماهنگی لیگ‌ برتر کشتی فرنگی با حضور مسوولان فدراسیون، سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری، برای تصمیم‌گیری راجع به زمان شروع این رقابت‌ها برگزار شد و نتیجه این بود که بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر از روز هشتم مهر ماه آغاز شود.

در حالی که پیش از این قرعه‌کشی مسابقات در سه گروه انجام شده بود، بار دیگر قرعه‌کشی تجدید شد تا تیم‌های لیگ برتری در دو گروه به شکل متمرکز برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی و به دست آوردن عنوان قهرمانی و سهمیه باشگاه‌های جهان در تهران با یکدیگر رقابت کنند.

در این دوره 10 تیم حضور دارند که یکی از آنها تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم است، در حالی که اکثر کشتی‌گیران مطرح قم به دلیل مشکلات مالی این تیم، در مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر به تیم‌های دیگر رفته‌اند و تیم شهدای مدافع حرم با نفرات جوان و جویای نام در لیگ برتر حضور می‌یابد.

در قرعه‌کشی جدید مسابقات مرحله مقدماتی، تیم‌های هیأت کشتی سیرجان، فولاد اکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان، رعد پدافند ارتش و هیأت کشتی یزد در گروه نخست جای گرفتند و تیم شهدای مدافع حرم قم در گروه دوم با دانشگاه آزاد اسلامی، صبا نور کردستان، احتشام گستر خوزستان و بازار بزرگ ایران هم‌گروه شد.

در شرایطی که نیم‌فصل نخست دیدارهای مرحله گروهی این دوره از روز هشتم مهر ماه آغاز می‌شود، یکی از تصمیم‌های جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر این بود که بعد از تصمیم‌گیری اتحادیه جهانی کشتی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های بزرگسالان جهان، راجع به زمان و نحوه برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی تصمیم‌گیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار