بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در دومین مسابقه خود از فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 16 September 2020

به گزارش تابناک قم، استارت رقابت‌های فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با حضور 6 تیم زده شده و تیم‌ها به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا تیم قهرمان این دوره مشخص شود، در حالی که قم بعد از حدود یک دهه در این سطح از مسابقات تیم‌داری می‌کند.

تیمی که با نام هیات بدمینتون قم توانست سال گذشته مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های ایران را به دست بیاورد حالا تغییر نام داده و با عنوان رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر بدمینتون حضور دارد، لیگی که در آن تیم‌های ذوب و ر وی زنجان، صنایع اردکان، دانشگاه یزد، شهرداری شهر بابک و فولاد مبارکه سپاهان نیز حضور دارند.

بعد از برگزاری دیدارهای هفته نخست که به برتری تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، صنایع اردکان و شهرداری شهر بابک مقابل حریفان انجامید، حالا نوبت به دیدارهای هفته دوم رسیده تا نماینده قم در جدال با حریف اصفهانی خود به دنبال کسب دومین پیروزی و صعود به صدر جدول رده‌بندی باشد.

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته نخست رقابت‌ها در تالار فرهمندموحد قم میزبان تیم دانشگاه یزد بودند و با نتیجه سه بر دو حریف را از پیش‌رو برداشتند، تا با روحیه‌ای چند برابر دومین مسابقه خود را از ساعت 16 عصر روز پنجشنبه 27 شهریور ماه در میهمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان انجام دهند.

در هفته نخست رقابت‌ها تیم ذوب و روی صبا زنجان با نتیجه چهار بر یک به میهمان خود صنایع اردکان باخت، شهرداری شهر بابک با نتیجه نزدیک سه بر دو از سد میهمان خود فولاد مبارکه سپاهان گذشت و شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم پس از سه ساعت رقابت با دانشگاه یزد سه بر دو پیروز شدند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها تا پیش از هفته دوم، تیم صنایع اردکان صدرنشین است و رعد پدافند هوایی قم در جایگاه دوم جای دارد، چنانچه شاگردان محمدرضا مطیع در مسابقه حساس مقابل سپاهان اصفهان به برتری رسیده و نماینده اردکان امتیاز از دست بدهد، مردان مطیع به صدر خواهند رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار