معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: در سپاه برای خود فرض کردیم هر کار و مسؤولیتی که بر عهده ما قرار داده می شود آن مسؤولیت را مهمترین مسئولیت عالم بدانیم و با این نگاه ساخت مدرسه در روستای چشمه شور نیز برای ما به عنوان ساخت مهمترین مرکز آموزشی در مهمترین منطقه از عالم است.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 17 September 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ زنی احداث مدرسه روستای چشمه شور که به همت سازمان بسیج سازندگی استان قم برگزار شد با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ما نیز در سپاه این امر خطیر را رسالت خود دانسته و صاحبان اصلی انقلاب را به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری، محرومین و مستضعفین جامعه می دانیم و بر خود تکلیف کرده ایم به هر نحو که می‌توانیم به دستگاه هایی که متولی کار هستند برای رسیدگی به این مردم شریف کمک کنیم.

وی ادامه داد: برای خود فرض کردیم هر کار و مسؤولیتی که بر عهده ما قرار داده می شود آن مسؤولیت را مهمترین مسئولیت عالم بدانیم و با این نگاه ساخت این مدرسه در روستای چشمه شور نیز برای ما به عنوان ساخت مهمترین مرکز آموزشی در مهمترین منطقه از عالم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند یک استعداد می تواند کشور را از گردنه ها عبور دهد، گفت: حاج قاسم سلیمانی نیز روستازاده ای بودکه انقلابی در دلها و در جهان ایجاد کرد که می توان گفت بی بدیل است.

کبیری پور افزود: با این نیت کار را آغاز می کنیم که شاید در این مدرسه هم استعدادی در آینده کشور را به سامان برساند. قطعا معلمینی هم که به این مدرسه آمدند با همین نگاه آمدند و با همان قوتی که در مراکز آموزشی پیشرفته فعالیت می کنند در این مدرسه فعالیت می کنند و چه بسا در این مدرسه بیشتر هم وقت می گذارند و کارشان را فقط کسی که باید می بیند و قطعا اجر این کار نیز بیشتر است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا مدرسه این روستا به زودی به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد:باید دعا کنیم عامل به وظایف و تکالیفمان باشیم تا بتوانیم جوابگوی کسانی که به گردن ما حق دارند باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار