رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم از ۸۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است و مردم احساس خستگی و کلافگی دارند.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 20 September 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر با بیان وضعیت فعلی استان و افزایش مراجعه کنندگان و بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی قم در روزهای گذشته، گفت: میزان بیماران بدحال به ۱۱۰ نفر رسیده است و فوتی‌ها افزایش داشته است؛ به طوری که روزانه بین ۸ تا ۱۰ نفر از بیماران کرونایی فوت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه با اشاره به اینکه مردم، مسئولان و خیرین باید با همدلی در کنترل روند افزایشی بیماران کرونایی به یکدیگر کمک کنند، افزود: متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم از ۸۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است و مردم احساس خستگی و کلافگی دارند.

وی با بیان اینکه افراد پرخطر و دچار بیماری‌های زمینه‌ای نباید از منزل خارج شوند، خاطر نشان کرد: میزان سرایت ویروس بسیار بالا رفته است و بیش از ۷۵ درصد از تست‌های روز گذشته مثبت بوده است.

قدیر در پایان با بیان اینکه درخواست محدودیت‌هایی مثل دورکاری، محدود کردن مشاغل ردیف ۳ و ۴ که در ستاد ملی کرونا نیز آمده است در استان داشتیم، یادآور شد: امیدواریم محدودیت‌ها اجرایی شود تا میزان چرخش ویروس کنترل و به حداقل برسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار