مهلت شرکت در نخستین جشنواره رسانه ای «شهر ما» شهرداری قم تا 15 مهر ماه 1399 تمدید شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 21 September 2020

به گزارش تابناک قم، نخستین دوره این جشنواره از تیر ماه سال جاری با رونمایی از پوستر جشنواره و برپایی نشست خبری و بر اساس اسناد بالادستی شهرداری قم آغاز به کار کرد تا اهدافی مانند شناخت بهتر و عمیق ‌تر از تولیدات و محصولات رسانه ‌ای مختلف مرتبط با مدیریت شهری در گستره استانی و سراسری را دنبال کند.

جشنواره رسانه ای «شهر ما» همچنین به دنبال آن است تا بانک اطلاعاتی جامعی از اصحاب خبر و رسانه فعال در حوزه مدیریت شهری فراهم آورد تا بتوان از این ظرفیت در مدیریت و مأموریت های مجموعه شهرداری کلانشهر قم بهره بُرد.

این جشنواره در پنج بخش تولیدات متن محور، تولیدات تصویری، تولیدات دیداری و شنیداری، تولیدات علمی و همچنین بخش ویژه «رسانه های شهروندی در فضای مجازی» پذیرای آثار اصحاب علم و رسانه و فرهنگ است.

موضوعات تخصصی «حکمرانی و مدیریت اسلامی در شهر»، «هویت و کالبد شهر»، «برنامه ‌محوری در راستای ارتقای کیفیت زندگی»، «عمران و آبادانی»، «ترافیک و حمل و نقل»، «محیط زیست شهری» و «شهر هوشمند» و همچنین موضوعات عمومی «مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری»، «شهر و سبک زندگی شهروندان» و «جهانشهر» از جمله موضوعات مطرح شده برای این جشنواره است.

جشنواره رسانه ای «شهر ما» در عین حال عناوین «روز قم»، «زوایای خاموش مدیریت شهری در افکار عمومی» و «کرونا در شهر» را به عنوان موضوعات ویژه خود معرفی کرده است.

مخاطبان می توانند آثار خود را از مسیر نشانی اینترنتی www.qom.ir/mfs و تا 15 مهر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند.

داوری آثار ارسالی تا پایان مهر ماه و اختتامیه و اعلام برگزیدگان همزمان با روز قم، 19 آبان ماه و مصادف با سالروز ورود حضرت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) به عُش آل محمد (ص) خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار