مسئول انجمن جانبازان قطع نخاع استان قم گفت: متاسفانه قم استانی محروم در زمینه امکانات برای افراد است و جانبازان از لحاظ برخوردار بودن امکانات محروم‌تر هستند.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰ 23 September 2020

حسن میرزایی با اشاره به مشکلات فراوان جانبازان و ایثارگران استان، گفت‌: متأسفانه استان قم استانی محروم برای همه اقشار است و در این بین جانبازان و ایثارگران نیز محروم‌تر هستند و از حداقل امکانات نیز برخوردار نیستند.

مسئول انجمن جانبازان قطع نخاع استان قم در ادامه با اشاره به اینکه جانبازان در گروه‌های مختلف اعصاب و روان، شیمیایی، قطع نخاع و قطع عضو مشکلات فراوانی در استان قم دارند، افزود: استان قم تنها شهری است که یک لشکر داشته و از استان‌های با بیشترین تعداد جانبازان است.

وی با بیان اینکه استان قم از داشتن حداقل امکانات مثل داشتن یک آسایشگاه برای جانبازان قطع نخاعی محروم است، افزود: اقدامات صورت گرفته برای جانبازان و معلولین بسیار روند کندی دارد و مشخص نیست که آسایشگاه جانبازان با وجود تکمیل قسمت ورزشی مجموعه ایثار چه زمانی می‌خواهد به اتمام برسد در حالی که وضعیت برای جانبازان شهرهای کوچک‌تر از قم بهتر است و مشکلات جانبازان قمی را ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار