کاراته‌کاهای استان قم با کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز عنوان نایب‌قهرمانی پیکارهای مجازی بخش کاتای سبک‌های آزاد ایران را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 23 September 2020

به گزارش تابناک قم، قمی‌ها که در کاراته استعداد و نبوغ بسیار بالایی دارند و همواره یک پای ثابت رقابت‌های رسمی این رشته هستند، بار دیگر و این مرتبه در مسابقات کاتای مجازی سبک‌های آزاد مردان ایران با کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز خوش درخشیده و مقام نایب‌قهرمانی ایران را به نام خود کردند.

با برنامه‌ریزی سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته، دومین دوره ر قابت‌های مجازی کاتا ویژه سبک‌های آزاد بخش مردان در چهار مرحله به انجام رسید و تیم‌ها و نفرات برتر خود را در حالی شناخت که قم در بخش انفرادی دو طلا، دو نقره و سه برنز را به خود اختصاص داد و در بخش تیمی نایب‌قهرمان شد.

مجموعا 140 کاتارو در دومین دوره مسابقات سبک‌های آزاد با یکدیگر رقابت کردند و در رده‌بندی نهایی این پیکارها، در  رده نوجوانان کمربند زیر قهوه‌ای دو مدال به تیم قم رسید که مدال طلا را سیدامیرحسین رئیس کرمی و نشان برنز را مهدی عابدینی برای استان قم به ارمغان آوردند.

قم در رده نوجوانان کمربند قهوه‌ای و مشکی نیز توسط فرزاد اخوی‌پور به نشان نقره دست یافت، ضمن اینکه در رده جوانان امیرعباس رضایی از استان قم نشان برنز گرفت، در رده سنی بزرگسالان این پیکارها نیز مهدی گل‌وردی، محمدحسین رستمی‌زاده و سید محمد صادق ابوطالبی هر سه نفر از استان قم نشان‌های طلا، نقره و برنز این مسابقات راکسب کردند.

در رده‌بندی مدالی این مسابقات تیم هیات فارس با کسب دو طلا، سه نقره و سه برنز در جایگاه نخست ایستاد و تیم منتخب کاراته سبک‌های آزاد استان قم با کسب دو طلا، دو نقره و سه برنز مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه گیلان با یک طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد، همچنین مسابقات مجازی سبک‌های آزاد بانوان پس از پایان رقابت آقایان برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار