رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
در حال حاضر در شرایط جنگی هستیم و باید همه دست به دست هم داده و سلامتی را به مردم برگردانیم. باید همه دست به دست هم داده و سلامتی را به مردم برگردانیم و تنها با همدلی ویروس کرونا را می‌توانیم شکست دهیم.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی، در این بازدید در اورژانس کرونایی بیمارستان شهید بهشتی، ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان گفت: در حال حاضر در شرایط جنگی هستیم و همه با مجاهدت و تلاش مضاعف در کمک به سلامتی بیماران تلاش می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: باید همه دست به دست هم داده و سلامتی را به مردم برگردانیم و تنها با همدلی ویروس کرونا را می‌توانیم شکست دهیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: در حقیقت ما امروز یک دفاع دیگر برای کشور انجام داده و در سنگر مبارزه با کرونا باید در خدمت به مردم عزیزمان بکوشیم.

جتگ تحمیلی کرونا

ویروس کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و با وجود اخبار منتشر شده در خصوص تهیه واکسن، نگرانی‌ها نیز همپای آمار تلفات درباره این ویروس، کاهش پیدا نکرده است. به این آمارها توجه کنید: کشورمان در طی 2887 روز جنگ تحمیلی با عراق، مجموعا 190 هزار شهید داشته است؛ یعنی بطور متوسط روزی 66 شهید! از طرفی ویروس کرونا در طی این هفت ماهی که در کشور شیوع پیدا کرده روزانه چند برابر جنگ 8 سال دفاع مقدس تلفات داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار