مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: در سال جاری ۱۰ پروژه گردشگری در حوزه اقتصاد مقاومتی در قم با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان به بانک‌ معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، حمید یزدانی در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری خوبی در جهت اجرای پروژه‌های گردشگری مرتبط با اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: در سال جاری 10 پروژه گردشگری در حوزه اقتصاد مقاومتی در قم با اعتبار 122 میلیارد تومان به بانک‌ معرفی شد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل 6 پروژه مجتمع گردشگری و 3 هتل و یک مهمان پذیر است که برخی از طرح‌ها با دریافت وام پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

یزدانی بیان کرد: براساس تلاش‌ها و توافق‌نامه با بانک ها و برگزاری جلساتی، بانک کشاورزی و ملی قرارداد را امضا کرد و بانک سپه نیز در دو ماه گذشته پرونده پرداخت وام را به تهران ارسال کرده است و از سوی بانک توسعه تعاون هنوز پاسخ مناسبی دریافت نکرده‌ایم.

وی عنوان کرد: البته برخی از بانک‌ها نیز تعامل خوبی داشتند و با مشارکت بانک‌ها تعدادی از پروژه‌ها پیشرفت خوبی را پشت سر گذاشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: یکی از پروژه‌ها در مراحل اولیه مشکل آب داشت و دو بار برای رفع مشکلات این پروژه جلسه برگزار شد، اما علی‌رغم پیشرفت 90 درصدی برخی از پروژه‌های گردشگری، موانعی در ارائه خدمات دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود صدور مجوزهای اولیه و استعلامات و وعده مسئولان، تامین آب همچنان با مشکلات جدی مواجه است و ما انتظار داریم در تامین آب شرب تدبیری اندیشیده شود و با رفع این موانع، در جهت حفظ سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های گردشگری موفق باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار